Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 God jul & gott nytt år!

Go down 
2 posters
AuthorMessage
ceriodaphnia




Posts : 28
Join date : 2008-12-15
Age : 34
Location : Sweden

God jul & gott nytt år! Empty
PostSubject: God jul & gott nytt år!   God jul & gott nytt år! I_icon_minitimeWed Dec 31, 2008 5:27 pm

God jul i efterskott santa och Gott nytt år i förskott cheers

Hoppas ni har en trevlig kväll! Wink
För det ska jag!! lol!
Back to top Go down
Chris
Admin
Chris


Posts : 62
Join date : 2008-01-11
Age : 34
Location : Norway

God jul & gott nytt år! Empty
PostSubject: Re: God jul & gott nytt år!   God jul & gott nytt år! I_icon_minitimeWed Dec 31, 2008 5:44 pm

Svensk du altså? Det hadde ikkje eg trudd. Dumt at pinnerakettar ikkje er lovleg lenger i Noreg, men vi har jo resten. 19 år eg også, og eg har også sett anime i 2-3 år, faktisk. Vel, godt nyttår Very Happy
Back to top Go down
http://www.ani-watch.net
ceriodaphnia




Posts : 28
Join date : 2008-12-15
Age : 34
Location : Sweden

God jul & gott nytt år! Empty
PostSubject: Re: God jul & gott nytt år!   God jul & gott nytt år! I_icon_minitimeThu Jan 01, 2009 7:26 pm

Woops xD glömde skriva på engelska haha.

Va?! är inte fyrverkerier lagliga i norge :O Det hör ju till nyår firandet, precis som champagne hör till hehe.
Men dom är ju farliga om dom används fel så kanske inte så konstigt Very Happy

Aaa blir mitt andre år av att kolla anime nu. Men såg min första anime när jag var 15 bounce
Tror det var Hellsing & love hina haha, redigt grymma.

Aja nu ska jag fortsätta se Fullmetal Alchemist för den har jag aldrig sett ^^ Är på avsnitt 4 nu.

[EDIT]

Merry xmas & happy new year, that was pretty much what I said on my first post if someone wondered ^^
Back to top Go down
Sponsored content





God jul & gott nytt år! Empty
PostSubject: Re: God jul & gott nytt år!   God jul & gott nytt år! I_icon_minitime

Back to top Go down
 
God jul & gott nytt år!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Off-Topic :: General Off-Topic Discussion-
Jump to: